Allergier

Registrere allergier kan du gjøre når du setter opp profil som ny kunde. Ønsker du å registrere i etterkant gjør du det sånn her: logg inn i profilen din > velg innstillinger i den blå sirkelen i høyre hjørne > allergier. Velg dine allergier og trykk lagre! Vi tilpasser dagens salat, vegetar og vegansk til dine registrerte allergier de dagene lunsjen du har valg inneholder allergenet. Vi merker lunsjbokser som er tilpasset til allergi med et stort "fri for" merke. Allergien lunsjen er tilpasset for er krysset av på merket. Har du registrert glutenallergi og dagens lunsj IKKE inneholder gluten vil du få en lunsjboks uten "fri for" merke.

Bedriftsavtale - Administrator

Er du bedriftsadministrator og vil administrere bedriftens profil? Logg inn i profilen din > velg bedriftsavtale i den blå sirkelen i høyre hjørne. / Legge til ansatte: Bedriftsavtale > innstillinger > ansatte i avtalen. Lim inn mailadressen til den ansatte i feltet nederst > legg til. / Endre bestillinger for én eller flere av de ansatte: Bedriftsavtale > innstillinger > ansatte i avtalen > velg den eller de som ikke skal ha lunsj > velg din handling og dato fra - til > bekreft. Her kan du også avslutte abonnement for ansatte som har sluttet eller skal være borte i en lengre periode.

Bedriftsavtale - Bedriftsbestilling

Bestilling til bedriften legger du inn i Lunsjkalenderen. Velg dagen du vil bestille, og legg inn riktig antall av produktene du ønsker. Trykk lagre nederst når du er ferdig! / Allergitilpasset: Vi tilpasser dagens salat, vegetar og vegansk til registrerte allergier. Velg dagen du vil bestille > rull ned til bunnen av siden > trykk på legg til allergitilpasset > velg salat, vegetar eller vegansk > velg allergien(e) > legg til. Er det flere som skal ha tilpasset salat? Da gjør du det samme for hver person som trenger tilpasset.

Bestillingsfrist

Vår frist for å endre bestilling er kl 12:00 arbeidsdagen før levering. Etter dette har vi ikke mulighet til å legge til eller fjerne bestillinger. Hvorfor vi ikke er mer fleks på fristen? Rett og slett fordi vi ønsker å ha minst mulig matsvinn. Kort avbestillingsfrist, eller avbestille samme dag betyr mer matsvinn fordi maten allerede er produsert. Men har du glemt å avbestille er det helt sikkert noen andre på jobben som kan spise lunsjen din.

Betaling - 100% spons eller splitt betaling mellom bedrift og ansatt?

Ønsker dere å splitte lunsjkostnaden mellom bedrift og ansatt? Ikke noe problem! Dette er integrert i løsningen vår, og vi skreddersyr betalingen etter ønsket splitt. / Ansatt med delvis spons: Når du oppretter profilen din må du registrere et gyldig betalingskort. Kortinformasjonen er det kun du som kan se. Vi belaster kortet for ukens lunsjer hver helg. Dersom du ikke hadde dekning, eller har fått nytt kort og glemt å oppdatere vil du få en faktura fra oss. Vi sender ut faktura via Svea som krever bostedsadresse til alle vi sender faktura til. Derfor er det viktig at du fyller ut adressefeltet når du legger inn betalingskort. Fakturagebyr må påberegnes ved kontinuerlig fakturering.

Hva koster det?

Pris på produkter ink. 15% MVA*: Salat / vegetar / vegansk / brødlunsj: 102,5 kr Porsjonspakket varm lunsj: 110 kr Wrap / baguette: 102,5 Sesongsalater: 139 kr Chiapudding / kjøleskapsgrøt / juice / kanelbolle osv: 49 kr Rundstykke med smør: 20 kr Suppe, 5 porsjoner - kald (bedriftsbestilling): 340 kr / Frakt: Vi har ulike soner og prisen varierer derfor fra postnummer til postnummer. Vår sone 1 koster 138 kr per levering* og gjelder i Oslo og Bergen sentrum. Lurer du på hva det koster å levere til deg, ta kontakt med oss via chat eller telefon. *med forbehold om endringer.

Levering

Vi har leveringsvindu mellom 9:00 og 11:15. Vi kjører en optimalisert rute, det betyr at vi dessverre ikke kan garantere et bestemt leveringstidspunkt eller velge når din lunsj skal bli levert. / Forsinket? Av og til er vi uheldig med værforhold, samarbeider med en ny sjåfør som ikke er kjent, eller at en av bilene streiker. Vi gjør vårt beste for å gi deg informasjon om forsinkelser så snart vi får oversikt over situasjonen. I slike tilfeller ringer vi til administrator for avtalen.

Lunsjabonnement

For at du skal ha minst mulig organisering og mest mulig stressfri lunsjpause må du sette opp et abonnement med minimum én fast dag i uken. Velg hvilken lunsj du ønsker de faste dagene dine. Her kan du både variere gjennom uken, eller gå for kjent og kjært. Du er ikke bundet til å bestille, og kan avbestille for alt fra én dag til en hel uke hvis du trenger det. Vi heier på fleksibilitet og null matsvinn. Trenger du å endre fast levering logger du inn i profilen din > velg innstillinger i den blå sirkelen i høyre hjørne > lunsjabonnement. Husk å lagre!

Lunsjen har kommet, hvordan vet jeg hva jeg har bestilt?

Med lunsjleveringen følger en følgeseddel. Her får du først et raskt overblikk over dagens meny, og deretter en oversikt over hvem som har bestilt hva. Er lunsjen din allergitilpasset vil det også stå på følgeseddelen.

Møtemat eller catering?

Dette ordner vi selvfølgelig! Send oss en mail på hei@lunsjkollektivet.no så hjelper vi med å registrere bedriften. For førstegangsbestilling merk at vi må motta bestilling tre dager før levering.

​​Jeg er ny og får ikke til å bestille lunsj

Hei, og velkommen! Får du ikke til å legge inn bestilling, eller du har bare grå kryss i kalenderen din? Det er sannsynligvis fordi du ikke har satt opp lunsjabonnement. Sett opp lunsjabonnement som beskrevet under eller ta kontakt med oss så hjelper vi deg.