Hva er bestillingsfristen hos dere?

Vår frist for å endre bestilling er innen kl 12:00 arbeidsdagen før levering.

Etter dette har vi ikke mulighet til å legge til eller fjerne bestillinger. Hvorfor vi ikke er mer fleks på fristen? Rett og slett fordi vi ønsker å ha minst mulig matsvinn. Kort avbestillingsfrist, eller avbestille samme dag betyr mer matsvinn fordi maten allerede er produsert. Men har du glemt å avbestille er det helt sikkert noen andre på jobben som kan spise lunsjen din.

Hva er prisen på lunsj hos Lunsjkollektivet?

Vår dagens lunsj koster  99,- eks. mva. Varmmat 107,5,- eks. mva. (med forbehold om endringer). Ta gjerne kontakt for å høre om vi kan gi din bedrift en bedre pris!

Hva inneholder rettene?

Alle våre retter er i tråd med folkehelseinstituttets kostholdsanbefalinger. Du vil få tilgang til datablader og informasjon om rettene når du blir kunde hos oss.

Hva står på menyen?

Menyen finner du her: https://lunsjkollektivet.no/barnehage-meny

Hva tilpasser dere for?

Vi tilpasser våre retter etter allergier som ligger under myndighetenes krav. I tillegg tilpasser vi for halal og vegetar. Vårt mål er at alle barn skal spise så lik mat som mulig.

Hvilke allergier tilpasser dere for?

Vi tilpasser dagens salat, vegetar og vegan til alle merkepliktige allergener. Lurer du på noe mer rundt allergi, ta kontakt med oss!

Hvor fleksibel er lunsjordningen deres?

Vi har ingen bindingstid eller nedre grense på antall ansatte. De ansatte kan bestille og avbestille så mye de ønsker, slik at dere kun får mat levert til de som er på kontoret hver dag. Mer fleksibelt enn det blir det ikke!

Hvor leverer vi?

Stor Oslo - Drammen - Lillestrøm

Hvordan fungerer det?

Du får tilgang til vårt system når du inngår avtale med oss.For at du skal ha minst mulig organisering kan du sette opp et abonnement med fastlevering de dagene du ønsker. Alternativt så kan dere legge inn bestilling fra dag til dag, når dere synes menyen høres fristende ut.

Du er ikke bundet til å bestille, og kan avbestille alt fra én dag til en hel uke hvis du trenger det. Vi heier på fleksibilitet og null matsvinn. Trenger du å endre fast levering logger du inn på avtalen > velg innstillinger i menyen på den blå linjen øverst på siden > lunsjabonnement. Husk å lagre!

Hvordan kommer jeg i kontakt med dere?

Har du spørsmål eller trenger hjelp? Vår chat er bemannet mellom 9:00 og 15:00 alle hverdager, legg igjen e-postadresse i chaten om du ikke kan vente på svar.
Du kan også ringe oss: 729 09 005 eller sende en epost: hei@lunsjkollektivet.no

Hvordan leveres maten til vårt kontor?

Vi kjører ut dagsfersk lunsj til våre kunder hver dag. Lunsjen blir levert med el-bil mellom 09:00 og 11:15. Vi kjører på optimalisert rute, det betyr at vi ikke kan garantere et bestemt leveringstidspunkt eller velge når din lunsj skal bli levert.

Forsinket? Av og til er vi uheldig med værforhold, samarbeider med en ny sjåfør som ikke er kjent, eller at en av bilene streiker. Vi gjør vårt beste for å gi deg informasjon om forsinkelser så snart vi får oversikt over situasjonen. I slike tilfeller ringer vi til administrator for avtalen.

Hvordan oppretter jeg profil hos Lunsjkollektivet?

Din bedrift inviterer deg til sin bedriftsavtale, du mottar invitasjonen på e-post. Følg stegene som blir vist i lenken i e-posten og sett opp din egen profil i løpet av få minutter.

Jeg er administrator for bedriften, hvordan administrerer jeg lunsjavtalen?

Logg inn og trykk på menyen / den blå sirkelen i høyre hjørne. Under Bedrift, velg bestillinger for å legge inn møtemat el.
Velg innstillinger for å invitere ansatte eller se hva som er bestilt for kommende dager. Det er også mange flere fine funksjoner her!

Kan jeg bestille catering eller møtemat fra dere?

Dette ordner vi selvfølgelig! Send oss en mail på hei@lunsjkollektivet.no så hjelper vi med å registrere bedriften. For førstegangsbestilling merk at vi må motta bestilling tre dager før levering.

Kan vi dele kostnaden på lunsjen mellom bedrift og ansatt?

Absolutt! Når bedriften registrerer seg, velger dere hvor mye som skal sponses per dag. Dersom dere ikke setter opp 100% spons må den ansatte registrere betalingskort for å dekke eventuell egenandel. 

Lunsjen har kommet, hvordan vet jeg hva jeg har bestilt?

Med lunsjleveringen følger en følgeseddel. Her ser du hvem som har bestilt hva. Er lunsjen din allergitilpasset vil det også stå på følgeseddelen ved siden av ditt navn. 

Lunsjen har kommet, hvordan vet jeg hva jeg har bestilt?

Med leveringen følger en følgeseddel. Her får du over blikk over dagens meny, og eventuelle allergitilpassinger. Du ser også antallet som er bestilt.

Når og hvordan leveres maten?

Vi leverer mellom 09:00-10:45. Vi leverer kun med elbiler som kjører etter optimaliserte kjøreruter. Vi leverer maten pakket etter avdeling eller det antallet dere ønsker. Maten blir levert i varmekasser som holder på varmen frem til dere skal spise.